Aroma Inawera Kirschen in Likör View larger

Inawera Cherrys in Liqueur Flavour

New product

Whatsapp0049 152 175 328 88

inawera

1,97 €

Add to wishlist

Payment methods:
Payment methods:

More info

We recommend mixing this flavour at around 1-4% initially.

                      

Notes

  • This is a concentrated flavour to be mixed in a DIY e-liquid. It is not to be vaped without diluting.
  • There can be noticeable colour differences between different batches of the same flavour. This is a natural result of the manufacturing process.

Reviews

Grade 
2018-08-15

Na ja

Kirsche ja , Likör nein, ist nichts besonderes, das erste INAWERA Aroma das nicht hält was es verspricht. Halt nur ein gewöhnliches Kirscharoma, da dieses Aroma bei 4% auch noch sehr schwach ist, ist es meines Erachtens nicht der Rede wert.

4% auf 70VG zu 30PG angesetzt und mit der gesamten Ammit Reihe ( Ammit, Ammit 25 u. Ammit Dual Coil ) der Firma Geekvape gedampft, war geschockt von dem lauen Lüftchen, da ich von INAWERA was anderes gewöhnt bin.
Ist aber halt Geschmackssache, dem einen gefällt es dem anderen nicht, ist eben so !!!

  • 2 out of 2 people found this review useful.

Write your review!

Write a review

Inawera Cherrys in Liqueur Flavour

Inawera Cherrys in Liqueur Flavour

Customers who bought this product also bought:

20 other products in the same category: